fredag 10 augusti 2012

Grillmys och en Klara och moster dag

Semestern börjar lida mot sitt slut, men jag har tre dagar kvar att ta vara på :) Så nu när frukosten är i magen och tvätten är klar så ska jag hämta Klara, vi ska åka och bada i Hallsberg är det tänkt, sen får vi se om vi ändrar oss på vägen och göra något annat, hon får välja. En moster och Klara dag med andra ord :) 


Jag är en riktig frukostmänniska. Tycker nästan att det är bästa måltiden på dagen, och andra sidan så är det ju det viktigaste! 



Igår kväll blev jag bjuden på mat hemma hos syster och familj. D hade träning så det passade bra för min del. Gustav var på bra humör som vanligt, det spelades spel och det bjöds på grillat och sen slank en bit efterrätt ner. Mysig kväll på alla sätt och vis med finaste familjen.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar