fredag 9 november 2012

Ledig fredag

Nu var det verkligen längesen jag skrev något här på bloggen, jag som hade kommit igång så bra! Skärpning ännu en gång! Det har jobbats natt- och eftermiddagsvecka och nu är det äntligen helg. Har haft min lediga fredag idag. Jag, syster, Klara, Gustav och mamma har varit och lek av oss lite på Lek & Buslandet. Jag har ont lite här och där kan jag säga och jag kommer säkerligen somna gott till X Factor ikväll ;) Efter så blev det en sväng till Gallerian för mat och sen IKEA. Ska försöka att lägga upp lite bilder i kväll eller i morgon bitti. 

Nu ska det lagas mat här hemma. David är på gymmet och jag tycket att jag hade gjort mitt träningspass för dagen ;) Ska baka lite muffins innan vi kan inta soffan och fredagsmys. 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar