onsdag 14 november 2012

Bra mat och mera träning!

Hur många gånger tänker man egentligen inte på söndagskvällarna att imorgon är det måndag, då ska jag starta mitt nya liv med bra mat och träning efter att ha smällt i sig massor utav chips eller godis? Någon som känner igen sig?? Så brukar jag & David iallafall tänka ;) Kan säga att veckorna går bra, men när man kommer till fredag och det är helg, då känns det nästan kört! Själv klart ska man få unna sig lite gott och samtidigt som man försöker att träna och röra på sig så är man värd lite choklad eller något annat smarrigt! Nu har jag kommit igång bra med gymmet och träningsvärken står härliga till och fruksallad har blivit min nya drog, en bra drog, gärna med lite kokosflingor och mandlar på. Riven mörk choklad är pricken över i:et. Får återkomma om i ett senare inlägg om hur jag klarar av att vara lite mera nyttig :) 

Fruktsallad och bra läsning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar