onsdag 19 september 2012

Tufft med förändringar

Ibland känns livet ganska tufft och vissa förändringar gillar man inte alls. Ett exempel är att vi ska börja med treskift på jobbet vilket jag inte riktigt än vet om jag gillar eller ej, ett plus är ju bättre lön, men sen att vi ska bli splittrade och börja på nya skift med nytt folk är något som jag inte alls gillar. Jag trivs så himla bra med dom som jag jobbar med just nu och kan nästan inte tänka mig att jobba utan dom! Jag hoppas verkligen att detta löser sig till det bästa. Ett stort steg som jag funderar på att ta är att börja studera och utbilda mig till något som gör att jag har en grund att stå på. På fredag ska jag iallafall in till universitetet och träffa en studievägledare, så vi får se vart detta leder. Vem vet, detta skiftbyte kanske gör att jag får en skjuts framåt och kommer ifrån Ericsson en vacker dag. Så lite tips på kontakter till andra jobb vore snällt att få, eller ett litet inlägg på vad ni tycker att jag är bra på som person och vilket arbete och utbildning som skulle passa just mig. 

Kram till er!  

1 kommentar: