torsdag 2 augusti 2012

Tisdagsmys med vänner

Veckorna bara springer förbi och när man är semesterfirare så hinner man inte alltid med att skriva inlägg här, men jag gör så gott som jag kan. 

I tisdags hade vi våra kära vänner Thea, Fredrik, Krilla och David här på middag. Raraste vännerna hade med en väldigt smarrig korg full med gosaker och en present som innehöll en fin sak från märket Mateus :) (Bild kommer) Tusen tack för det vi fick och för en himla trevlig kväll, nästa gång kanske jag inte behöver bry mig om att städa innan, eller hur Krilla? ;) hihi! 


2 kommentarer:

  1. Haha nä städa inte för min del haha. I Can't stand när det är föööör rent ;) haha tack för en mysig kväll! Puss krilly

    SvaraRadera
  2. Haha Du är rolig du krilla! ;) Hoppas att vi ses någon dag. Hur blir det med bion nästa helg? Puss

    SvaraRadera