tisdag 21 augusti 2012

Paolos och Snabba cash 2

Hej på er! Utlovade ju en uppdatering om fredagens middag och bio i goda vänners lag och här kommer den. 

Vi mötte upp Krilla, David, Thea, Fredrik, Saz, Niklas och charmtrollet Nellie för en middag på Paolos, en Italiensk restaurang på Drottninggatan i Örebro. Det blev en pizza för min del och nästan alla andras också, och den var värd varenda krona, 110 kr om jag minns rätt? Så otroligt god och lyxig pizza! Hit kommer vi att gå flera gånger! Vi passade även på att fira Krilla & Davids förlovning med presenter och blommor. Stort grattis igen till er båda, ni är så himla fina tillsammans, är så glad för er skull! :) 

Med mat i magen fortsatte vi rakt över gatan för en fika innan vi delade på oss. Jag, David x 2 och Krilla gick på premiären av Snabba cash 2 och de andra åkte hem för att söva sina små prinsessor. Jag hade nog lite för höga förväntningar när det gäller filmen. Den var varken bra eller dålig. Men lite för mycket pang pang och döda döda, ingen direkt handling. Det ska ju komma en Snabba cash 3 vad jag har hört och det stämmer säkert med tanken på slutet. Nåja, får hoppas på att film 3 är bättre, sällskapet var iallafall det bästa :) 


2 kommentarer:

  1. Tack bästa !!
    Nu väntar vi på eran tur ❤
    Pusspuss Krillis & David

    SvaraRadera
  2. Grattis krilla å David :-)
    Håller med krilla, nu väntar vi på eran tur hjärtat!
    Love <3 <3 <3

    SvaraRadera