lördag 28 juli 2012

Välkommen!

Dåså gott folk, välkomnar er till mina ny blogg. Igen tänker ni säkert som känner mig eller har följt mina andra bloggar?!! ;) Kan det vara min fjärde blogg nu? Har inte direkt haft någon motivation eller ork till att blogga de senaste månaderna, men nu är suget tillbaka igen och ett nytt namn som passar in bra på mig kan jag tycka då jag tycker mycket om inredning och det ska gärna gå i vitt vitt vitt men någon färgklick här och där. Jag och min sambo är super sugna på ett hus nu istället för att bo i lägenhet, så inom en viss tid så hoppas vi på att vi hittar vårt drömhus eller kanske till och med bygga ett. 


För er som är nya läsare så gillar jag även att pyssla i köket, så det blir en del recept här på bloggen också. Förutom detta så är jag en väldigt aktiv person som gillar träning och hälsa och jag kommer dela mig mig en hel del från min vardag och mycket mer. 

Hoppas på en trevlig läsning! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar